föräldrar

Jag har alltid sagt att när jag blir 18 ska jag berätta alla dumheter som jag gjort för mina föräldrar. Hur mycket jag dricker,röker, hur mycket okänt folk jag har haft hemma, hur mycket jag har krökat hemma, att när jag gick i 6:an snattade jag, att min äldre kompis köper ut åt mig, att jag springer ute när jag egentligen borde sova. Helt enkelt att jag inte är så snäll som dom tror.
Men när jag tänker ett steg till så ska nog inte göra det. Tänk hur ledsna dom skulle bli när dom trodde att dom hade sten koll på mig. Hur ska dom då behandla mina mindre syskon, dom kommer ju inte får röra sig ur fläcken.

Så med vidare efter tanke nej jag ska inte berätta men visst skulle det vara skönt att "lätta sitt hjärta" men inte nu på ett tag iallafall (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0