Motto

För någon vecka sen kom jag på världens bästa motto, tyckte jag då.
Det var PLANERA,AGERA!
Jag blir så trött på folk som aldrig tar tag i saker sen tjatar sig galna på att det aldrig händer något. Eller männsikor som tänker fixa allt in till det sista så det aldrig ens blir av.
Men sen började jag tänka efter. Hur tråkigt skulle inte mitt liv bli om mitt motto skulle vara planer, agera!?
Jag skulle aldrig kunna göra något random för allt skulle vara planerat. Och jag skulle behöva göra grejer som jag inte ens vill eftersom jag måste agera hela tiden.
Morgonen efter jag hade sagt det där ångrade jag mig, jag får nog hitta på ett nytt motto.

Kommentarer
Postat av: Olessia

sant

2008-04-14 @ 22:44:24
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0